Feast your eyes on these!! The cars that I own in NFS!! This isn't all though, there's gonna be more...after I unlocked the rest of the cars. Starting from the first one that I own till the latsest at the bottom:

Lexus IS300
kete aku yg firrst skali~

Toyota Supra
ni kete rival aku dlm game, aku dpt kete die sbb aku menang die, pastu customize kasi laju, ngan visual die..jadi la kete die cam gini

Mazda RX - 8
kete Mazda RX series aku yg pertama! blh tahan laju bile aku dpt kete ni for the first time. da tuka kaler since the last post.

Mitsubishi Lancer EVO VIII
ahah! kete ni spesel sikit. nmpk decals die yg pat tepi pintu tu? decals tu cam sticker letak pat kete ah gitu...yg logo2 company parts krete. kete ni spesel sbb decals die aku buat kasi initials name2 company tu sume spell name aku.ahahaha~pintu kanan nama aku....agknye pintu kiri name sape la eh...ehem..

Porsche Cayman S
Kete 2nd fastest aku...tuka kaler jgk since the last post.

Mazda RX - 7
kete latest! lawa gitu eh, shiny2...heh..kete aku sume shiny2.